انسان مونث

دست نوشته های نفیسه مرادی پیرامون زن و هر چیز دیگر

انسان مونث

دست نوشته های نفیسه مرادی پیرامون زن و هر چیز دیگر

انسان مونث
آخرین نظرات

کتاب

کتاب های خواندنی

 

هر بار که کتاب مناسبی در حوزه مطالعات اسلامی زنان مطالعه کردم، آن را به شما نیز معرفی می کنم. هم چنین سعی می کنم در صورت وجود لینک دانلود، آن را نیز قرار دهم.

 

کتاب های این هفته:

 

مسئله حجاب؛ مرتضی مطهری، صدرا.

مطالعه این کتاب در شرایط کنونی که مسئله حجاب به یک دغدغه عمومی تبدیل شده، بسیار مفید است. نثر شیوا و ساده استاد، در درک بهتر موضوع بسیار کمک می کند. می توانید آن را از اینجا دانلود کنید.

 

دنیای زن در گفت و گو با سید محمد حسین فضل الله؛ دفتر پژوهش و و نشر سهروردی.

علامه فضل الله مفسر لبنانی است که در آثار و فتواها و حتی تفسیر «من وحی القرآن» توجه ویژه ای به زن و حقوق وی دارند. کتاب فوق، حاصل مصاحبه دختر دانشجویی با ایشان است که به صورت سوال و جواب هم چاپ شده است و همین مطالعه کتاب را برای خواننده جذاب تر می کند.

تقریبا پاسخ هر سوال و شبهه ای که پیرامون زن به ذهنتان می رسد را می توانید در آن بیابید.

کتاب را از اینجا تهیه کنید.

 

نفیسه مرادی- کارشناس ارشد معارف قرآن

 

 

نظرات  (۲)

باعرض سلام و خداقوت,ممنون بابت معرفی این کتابهای ارزشمند،کتاب حجاب شهید مطهری رو قبلا مطالعه کردم واقعا عالیست,کلا کتاب حقوق زن و مرد از دیدگاه اسلام که چهار جلد میباشد و حجاب یکی از آنهاس بسیار ارزشمند است,کتاب دوم مطالعه نکرده بودم و به نظر جذاب و جالب میاد, انشالله مطالعه میکنم,ممنون..یاعلی
پاسخ:
سلام و درود

خیلی خوب است که اهل مطالعه اید.

حتما کتاب دنیای زن را مطالعه بفرمایید

شاد باشید
-ممنون از لطف شما,به نظر. من مطالعه در تضاد با هیچ یک از لذت های زندگی نیست و راحت نرین راه لذت بردن هم هست به شرط اینکه کتاب ی که میخونیم ارزش وقت گذاشتن داشته باشه,انشالله روزی برسد که مطالعه کتب مفید بخشی از برنامه ثابت مردم ایران شده باشه,رفتم کتاب دنیای زن دانلود کنم دیدم پولی,فکر میکردم رایگان,ترجیح میدم. چاپیش مطالعه کنم,تو بازار هست این کتاب الان؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی