انسان مونث

دست نوشته های نفیسه مرادی پیرامون زن و هر چیز دیگر

انسان مونث

دست نوشته های نفیسه مرادی پیرامون زن و هر چیز دیگر

انسان مونث
آخرین نظرات

چگونه به یک معلم خوب قرآن تبدیل شوم

عنوان کتاب: چگونه به یک معلم خوب قرآن تبدیل شوم؟


مقدمه:

من نفیسه مرادی کارشناس ارشد معارف قرآن، محقق، معلم و مدرس قرآن هستم. سال هاست که به گروه های سِنی مختلف، قرآن آموخته ام. از روخوانی و روانخوانی و تجوید گرفته تا مفاهیم و تفسیر و معارف.

آنچه طی سال ها تدریس و تحقیق و کار و مطالعه آموخته و اندوخته ام ، تحت عنوان «70 تکنیک برای بهتر شدن» جمع نموده ام.

امیدوارم لذت بهتر بودن در کسوت معلمی قرآن را بیش از پیش بچشید.

 

دریافت رایگان فایل کتاب
عنوان: چگونه به یک معلم خوب قرآن تبدیل شوم
حجم: 310 کیلوبایت
توضیحات: هفتاد نکته برای بهتر شدن فرآیند معلمی درس قرآن

 

نظرات  (۵)

۰۱ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۲۹ chefft.blog.ir 💞💕
سپاس
ان شاء الله که همیشه موفق باشید
پاسخ:
سلام و نور

متشکرم
درود بر شما
انشالله برای مربیان محترم مفید باشد.
پاسخ:
درود و رحمت خدا بر شما

ان شاالله
باعرض سلام,چقدر خوب که قرآن درس میدهید,بنده که توفیق معلم قرآن بودن نداشتم ,فکر میکنم بیشنر احتیاح دارم به کتاب 70 نکته برای متربی بهتر شدن در یادگیری قرآن,خیلی علاقه مندم به یادگیری تجوید و روخوانی قرآن در حد تسلط کامل.چون الان بلد هستم ولی مسلط نیستم,چند بار هم قصد کردم به کلاس بروم ولی توفیق نشد,چون دوران دانشجویی که فرصتی نداشتم,درسمم تازه تموم شده گفتم بهترین موقع الان برای یادگیری...شاید حضور در وبلاگ یک خانوم قرآنی این انگیزه رو در من قویتر کنه,اگر توصیه ای در این مورد دارید به عنوان یک مربی خوشحال میشم بشنوم...یاعلی
پاسخ:
سلام و نور

معلمی یک مهارت است که نیازمند دانش و تکرار و تمرین است؛ اگر علاقه مند به تدریس هستید، پیگیر باشید، حتما موفق می شوید.
ان شاالله در آینده نکاتی پیرامون روش تدریس قرآن می نویسم

در پناه قرآن سعادتمند باشید
۰۱ مهر ۹۹ ، ۰۶:۴۷ مهسا عظیمی سیاه ورودی

سلام من علاقه دارم معلم قران بشم باید به کجا مراجعه کنم خواهش می کنم که راهنماییم کنید خیلی برام مهم است

پاسخ:
سلام
 با سازمان تبلیغات شهرتان تماس بگیرید و شماره تلفن موسساتی که دوره تربیت معلم قرآن را برگزار می کنند دریافت نموده و با آنها تماس بگیرید. راهنمایی تان می کنند.
موفق باشید

سلام من دانشگاه علوم قرآنی روزانه اوردم و الان باید تربیت معلم قرآنی رو انتخاب کنم؟ و اینکه وقتی این رشته رو انتخاب میکنم وقتی به مدرک کارشناسی رسیدم خوده آموزش و پرورش من رو استخدام میکنه یا باید بازم آزمون بدم؟ استخدامشون رسمیه یا قراردادی؟ ممنون میشم بگین:)

پاسخ:
سلام. ان شاء الله موفق باشید.
هر چند ممکن است این پاسخ دیر باشد، اما میدوارم مفید باشد.
معمولا فقط دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مستقیما جذب آموزش و پرورش می شوند و فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها باید از طریق شرکت در آزمون استخدامی وارد آموزش و پرورش شوند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی