انسان مونث

دست نوشته های نفیسه مرادی پیرامون زن و هر چیز دیگر

انسان مونث

دست نوشته های نفیسه مرادی پیرامون زن و هر چیز دیگر

انسان مونث
آخرین نظرات

کارگاه عزت نفس

 

عزت نفس

 

 

گزارش تصویری کارگاه آموزشی عزت نفس

ویژه دختران ۱۱ تا ۱۶ سال

 

مدرس: سرکارخانم نفیسه مرادی

مدرس دانشگاه

 

زمان: شنبه 98/5/26 ساعت ۱۴:۴۵ تا ۱۶:۱۵

 

آدرس: بلوار کارگر . خیابان سلامت . بین کوچه ۱۷ و ۱۹

باشگاه فرهنگی ورزشی کارن

 

 

نظرات  (۴)

۰۵ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۴۲ دچارِ فیش‌نگار

سلام و ارزوی توفیق بیشتر


چیا براشون مطرح کردین؟

ما هم اینجا دختر تا 16 سال داریم :)

خیلی خوبه که الان این دست از آموزش ها به بچه ها داده میشه من خودم دوران کودکیم با مشکل شدید اعتماد به نفس مواجه بودم تا زمانی که خودم  رو به مطالعه کردن آوردم و مشکلم رو حل کردم

پاسخ:
البته همانطور که می دانید اعتماد به نفس با عزت نفس فرق دارد.

اعتماد به نفس بدون عزت نفس منجر به غرور و خودپسندی می شود.

آموزش آشپزی در هلوکوک!

holoocook.blog.ir

 

خوشحال میشیم مارو دنبال کنید!

بله متوجه هستم دوست عزیزم .مشکل خودم رو عرض کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی