انسان مونث

دست نوشته های نفیسه مرادی پیرامون زن و هر چیز دیگر

انسان مونث

دست نوشته های نفیسه مرادی پیرامون زن و هر چیز دیگر

انسان مونث
آخرین نظرات

نشست تلگرامی در گروه دین پژوهی

از دوستان علاقه مند به مباحث زنان دعوت می کنم تا در نشست تلگرامی زیر شرکت نمایند.

🔶 موضوع نشست :

بررسی آیه ۱۸ سوره زخرف در راستای تصدی مناصب عمومی توسط بانوان.

با ارائه سرکار خانم نفیسه مرادی؛ کارشناس ارشد معارف قرآن

زمان نشست : سه شنبه، دوم مرداد ۱۳۹۷

ساعت ۲۲

لینک گروه دین پژوهی در تلگرام

https://t.me/joinchat/A4mNyxE9IGRjbIbS91Pwbg


 

نظرات  (۳)

سلام
کاش بیاید نرم افزارهای بومی
الان همه دیگه نصب دارند
پاسخ:
سلام علیکم
دوستانی که پیشنهاد نشست را دادند، در تلگرام گروه داشتند.
با عرض سلام و خداقوت,چه نشست قشنگی,منم متاسفانه تلگرام ندارم وگرنه شرکت میکردم,انشالله ایندفعه در پیامرسهانهای داخلی هم این نشست شکل بگیرد،نتیجه نشستم اگر امکانش بود در وبلاگتون ثبت کنید تا ما هم بهره مند بشیم...راستی یادم رفت بگم,خیلی خوشحالم که در وبلاگی یک خانوم شیعه و باسواد برای دفاع از ارزشهایی که اسلام و دینمون به زنان داده.و معرفی این ارزشها راه اندازی کرده حضور دارم و نظر میذارم,خودمم دوست دارم روزی اینکار بکنم چه بار زدن وبلاگ و چه به صورت دیگر.,انشالله...یاعلی
پاسخ:
سلام و سپاس از ابراز محبتتان

پیام های شما وسایر دوستان، انرژی بخش است. ممنون که همراه هستید.
ان شاالله به آرزوهایتان برسید. اما برای رسیدن به آنها، حتما به برنامه، تلاش و پیگیری هم نیاز دارید.

بهروز و پیروز باشید


خوشحالم که با نظراتم. انرژی میدم بهتون این کمترین کاریه که میتونم بکنم...اجرتون با امام زمان عج انشالله,در مورد برنامه ریزی گفتید داغ دلم تازه شد:-( آخه هیچ وقت نتونستم یک برنامه مکتوب برای خودم داشته باشم ,برنامه هام ذهنی همیشه و ثبتشون نمیکنم متاسفانه,میشه بگید چه جوری اراده م تو این زمینه قوی کنم؟ و اصلا. از. کجا شروع کنم تا در این کار موفق بشم؟!! متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی